泥のように眠る

アイドルのはなし 引用はご自由に

MONSTA X YOU CAN'T HOLD MY HEART 和訳

なんでこうなったのか全然わからないけど、 MONSTA XのYOU CAN'T HOLD MY HEARTを和訳しました。

f:id:maaaekw:20200407020420p:plain

YOU CAN'T HOLD MY HEART

YOU CAN'T HOLD MY HEART

  • provided courtesy of iTunes

 

youtu.be

 

Oh, can you stay awake?

まだ起きてる?

One more hour, maybe this can change

もう一時間あれば何か変わる気がするんだけど

Oh, can you numb the pain?

痛みにももう慣れた?

‘Cause it runs deep in constant waves

ずっと苦しんでるもんね

 

How’s it gonna work when we can’t admit it?

それを認めないとしてどうなるんだろう

Pretend that we don’t know now

知らないふりをして

Tried to drag it out, but we beared it livin’

長引かせてきたけど、耐えてただけだったんだ

We can let it go now

もう手放そう

 

And there’s nothing I can say at all

言えることは何もないよ

You can’t hold my heart no more

僕の心は離れてる

And I’m waiting for your arms to fall

腕を下ろしてくれるのを待ってるんだ

You can’t hold my heart no more

僕の心は離れてる

 

Yeah, there’s nothing I can say at all

言えることは何もないよ

You can’t hold my heart no more

僕の心は離れてる

And I’m waiting for your arms to fall

腕を下ろしてくれるのを待ってるんだ

You can’t hold my heart no more

僕の心は離れてる

 

We made a city sound, had a fire but it’s dying down

熱くなって燃え上がったけれど冷めてしまった

We tried to make a wave, but we got lost and swept away

最高にしようとしたのに道に迷って消えてしまった

How’s it gonna work when we can’t admit it?

それを認めないとしてどうなるんだろう

Pretend that we don’t know now

知らないふりをして

Trying to drag it out, but we beared it livin’

長引かせてきたけど、耐えてただけだったんだ

We can let it go now

もう手放そう

 

Yeah, there’s nothing I can say at all

言えることは何もないよ

You can’t hold my heart no more

僕の心は離れてる

And I’m waiting for your arms to fall

腕を下ろしてくれるのを待ってるんだ

You can’t hold my heart no more

僕の心は離れてる

 

I know you tryna hold on close,

掴もうとしてくれたのはわかってる

but it’s slipping through your fingertips

でも君の指の間からこぼれ落ちた

I know you tryna hold on close

掴もうとしてくれたのはわかってるんだよ

 

Yeah, there’s nothing I can say at all

言えることは何もない

You can’t hold my heart no more

僕の心は離れてる

And I’m waiting for your arms to fall

腕を下ろしてくれるのを待ってるんだ

You can’t hold my heart no more

僕の心は離れてる